Vad gör jag på Youtube?

Jag är på youtube hela tiden, alltså HELA TIDEN! Så ja tänkte dela med mig lite om vad jag ser på på youtube.
De kannaler jag ser mest på, som man kan säga är mina favoriter är:
  • CTFxC (ett gift par som har vlogat varje dag i 5år och håller fortfarande på)
  • Vsause 1 2 & 3 (3 olika kanaler med olika program som fakta och annat)
  • Pewdiepie (spelar spel och ibland så vlogar han med sin flickvän)
  • SourceFed NERD (nyhets/underhållnings kannal om nördiga saker som spel och film)'
  • Rhett & Link (underhållnings kannal med mycket musik och humor)
andra kannaler jag ser på: smosh, ijustine, cutiepiemarzia, sxephil, thefinebros, raywilliamjonhson, improwevrywhere, joshsundquist, cryaotic, screenjunkies, tobuscus och mycket mer!
 
Jag har också min egen kannal bageamanda som ni får fara å se på om ni vill! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback