Kartor och Illustrationer i Böcker

(Ja årk int läsa igenom och rätta så ni får helt enkelt försöka tyda denna text så bäst ni kan. Tips: Använd fantasin.)
Så jo böcker och jag går ibland ihop... inte alltid... 
men jo jag älskar böcker med kartor, vem tycker inte om att läsa ett namn på ett ställe i en bok och sen bara leta upp det på en karta och se precic var man är, så coolt! Nåja men jag tog fram de böcker som jag har här i vasa med kartor i, och bara titta på dem, jonej jag har ett liv. 
Och sen ennu bätre är böcker som har illustrationer i sig, jag bara älskar det!! Vem tycker inte om böcker med bilder? huh? Men jag skaffa The Silmarillion ganska så nyligen och jag kan inte vänta att läsa den!! Omg NerdOut. Men jo att läsa är jobbigt, det existerar helt enkelt inte en bekväm läse ställning!
Jag bara: "oj nu så har jag så lust att fortsätta läsa den här boken" Men nej efter en stund så han man ont och obekvämnt eller så sommnar armarna eller nå. Att se på film är så mycket enklare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback