"Come with me" -The Doctor

Så jag var på en websida och såg på t-shirts och såg två med de här designerna. Två saker jag älskar Doctor who och Disney. Doctor who har varigt på tv över 50år, med nu ungefär 800 episoder. Men jo jag börja titta på episoderna från när dom "börja serien om" 2005-, alltså det är dom värsta effekterna ever(!!) i dom första, kanske 3-4 säsongerna, man får ont i huvudet av att se på dom, och visa episoder är bara så fåniga att man ibland undrar varför man ser på det här. Men man lyckas se förbi allt det fåniga och alla de dåliga effekterna, med hjälp av de bra karaktärerna som man möter i serien.
 
 
Nåja men om du inte har sett en enda episode av Doctor who och skulle vilja se om det är något för dig så se på "Blink" det är Season 3, Episode 10 (2005-) av Docktor who, och är en av mina favoriter. Så om du inte tycker om den så kommer du sekärt inte att tycka de andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback