Old School Horror!

Så idag var jag med min mamma till Skanssi(i Åbo) å shoppa!
Köpt ett par nya byxor, mustache-sockor, en Movie Clappboard(som är jätte cool!) och 3 nya filmer: Frankenstein(1931), Dracula(1931), The Wolf Man(1941)! typ 7€/st. Dom är ju alla 3 på BluRay, å min PS3 är i Vasa så jag försöker få min pappa att gå å skaffa en BluRay spelare, så att jag kan börja se på dem!!
Jag börjar få värsta Classic Horror samlingen. Jag har också Swamp Water(1941), Bride Of Frankenstein(1935) och Psycho(1960). Det ska bli roligt att skaffa mer filmer till samlingen.
Sen när man får tag på en BR spelare så får man börja se å skriva om dem. Woop Woop!
 
 
På Måndag är det dags att börja praktiser på Nagu Bladet. Ska bli intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback