Robert, Arnold, Jodie... inte så dåligt (den här veckan #2)

Så den här veckan (förra? idunno) så ja på dessa:
 
( * = inte första gången, sett filmen förut)
  • Kiss, kiss, Bang, bang - 2005
  • Kindergarten Cop - 1990
  • The Accused - 1988
  • *Rambo: First Blood part 2 - 1985
  • *Demolition Man - 1993
 
 
Så jag så på en video på YouTube som dom pratar en massa skit och så nämner dom en film som heter Kiss, Kiss, Bang, Bang(action, humor) och dom börjar prata om hur bra den är och att Robert Downey Jr. är me i den och sånt... ja så jag bestämd mig för att se på den! Alltså det händer så mycket i den här filmen så om man bara far och hämtar en Cocacola från köket, och bara efter 10 sekunder kommer tilbaka till filmen så kommer man inte fata hur i hela världen, dom mitt i allt kom dit eller varför han där mitt i allt saknar ett finger! Jag älskar Mr.RD Jr. i den här filmen. Han spelar en oskyldig lite stjuv som tycker o att stjäla leksaker och andra små saker, som i mistag får en roll i en stor holywood film. and then shit happens! Jätte bra film!!
 
"it's not a tumor" enda sen jag hörde den quoten och fick reda på att det är en film med Arnold Schwarzenegger(Y U SO LONG NAME?)som en dagis lärare, OMG måst se den nu! Det tog en stund men nu har jag entligen sett den. Kindergarten Cop är en bra humor film. och om jag säger att den är, så är det de!(eller inte?...) Humor är inte min favorit genere. Men att se Arnold i en sånhärn film var roligt. Jag skratta mycket = bra!
 
The Accused har ja facktiskt sett slute på förut men inte hela filmen. Jodie Foster spelar en small town (drunk/pothead) lady, som blir gang raped i den lokala baren. Hon är ute i baren drukigt, rökigt lite gräs, börjar dansa och sen är hon nedtryckt på pinball maskinen men 3 snuskiga gubbar över henne, medan resten av baren tittar och hejar på. Filmen är för det mesta om att få dom skyldiaga till fängelset. Och det är inte så lätt som man kanske tror. Det är en bra Drama och jag tycker om den. Den är intressant, I like it! 
 
Demo man och Rambo 2 (som jag jag skrivigt om i min blogg tidigare) såg jag på igen med min kaveri Fia. Dom är så bra att jag had absålut inget emot att se på dem igen! :)
 
U like my 'kan inte stava' skylt? lol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback