Idag, Måndag alltså!

 
Måndagar är ju alltid så underhållande!
Nå när klockan ringer på morgonen, så snozar man en gång och sen en gång till, enda tills det är bara en halvtimme kvar tills första skoltimmen börjar, så att man får så hurjans brotom.
Sen så cycklar man till skolan i mega minus grader, när man är framme så måst man gå upp för en massa trappor bara så att man kan lida på dubbel kemi-timmar (som är så jätte roliga, så där btw... not) hoho! Sen så har vi såndärna Grafiska timmar resten av dagen, dom är helt ok timmar! mycket CandyCrush (facebook spel) mellan varven. höhö ;)
När jag kom hem efter skoldagen så fick jag en skänsla som att jag inte hadde varigt hem på flera dagar... jaa vad det sen betyder.
 
Till Nagu i helgen 
 
om du har instagam, varför inte följa mig? Amandab_ge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback