Jag finns på Goodreads!

På senaste tiden så har jag blivigt galen i böcker. Så jag har köpt, fått och lånat en hel del och läst ganska så mycket! Men när jag inte kan få tag på en bok så laddar jag ner den som ljudbok, och helt enkelt lysnar på den!
Så jag skaffa åt mig ett konto på Goodreads.com. Där så står det vad för böcker man har läst, vilka man håller på och läsa, och vilka man kommer att/vill läsa! Väldigt Nice!
 
Mina top 5 favorit böcker just nu är:
  1. Harry Potter och Fenixordern av J.K.Rowling
  2. Jumper av Steven Gould
  3. The Time Travelser's Wife av Audrey Niffenegger
  4. Harry Potter och Dödsrelikerna av J.K.Rowlig
  5. The Host av Stephenie Meyer
 
Man får väldigt gärna bli vän med mig på Goodreads!
http://www.goodreads.com/Amandab_ge 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback