Middle-Earth

Jag fick låna en slant från min flatmate så jag kunna skaffa Lego Lord of the Ring Game, som vi nu redan har spelat hela storyn från första filmen klart! De är rikit rätt juttu för mig!
Min favorit gubbe att spela som hittills är Gimli, alltså lego gimli är så söt! och rebecka spelar typ bara legolas (älskar gimlis och legolas bromance i filmerna).
Och så har man ju också skaffat åt sig bio biljetter till The Hobbit! En till midnattspreiären här i Vasa och sen några biljetter till Åbo senare i veckan. För Vasas biograf är rätt så fjuttig jämfört med Åbos!!
Dessutom så krockade jag med min cykel in i någon mysko cyklist idag, när jag cykla hem från skolan. De bara 'klonk' å jag ba: wtf?, å myskoga gobbe ba: sorri!, å ja ba: sorri!, gubben cyklar iväg, å ja ba: akward! intressting huh?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback