Film, Film och Film

Igår före jag for på Breaking Dawn part2 så satt jag mig famför tv:n och såg på två filmer på Netfilx (som är ganska awsome).
 
jag så på New Years Eve och Planet of The Apes.
den där New Year filmen var sådär, den var helt mysig å så men inget speciellt.
Men Ape filmen var ju helt mega awsome! jag har en stor bok om en massa filmer(som jag fick av min mamma), och jag bestämde mig för att se på alla filmer som det stod om i boken (och jag har komigt ganska så långt) och Ape filmen va med i boken. men jag kan inte fatta att jag inte ha sett på den förrut!
Sen va ja på midnatt preiären av Dreaking Dawn part2. Den va ok (bökerna är fortfarande bättre). Filmen får bara så där högt betyg pga den där Fight, No Figth juttun där nära slutet (du vet vad jag talar om om du har set filmen) ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback