The Hobbit! YEY!

Sorrey för mina stavfel! (ja tycker att det ända ja skriver om i min blogg är om LOTR... men nåja) ;D
 
Jag var å se på Looper på bio och då kom The Hobbit Traillern före, å att bara se traillern av hobbit på stora duken var super epic!!
 
Så den 12.12.2012 12:12(alltså 00:12 på natten) så var man å se på The Hobbit här i Vasa, i vanlig 3D. redan efter 5 sekunderna in i filmen när den där LOTR credit-text fonten kom där i början, och ja ba: OMFG!!!!!!!!! :'DDD my dreams have come true
 
Det var super epic att få se Middle Earth på stora duken, som jag bara ha sett på min tv å dator förut. och när riddles in the dark med gollum/smeagol kom, biosalången blev helt knep tyst. int en ennda rörde på sig, ingen prasla med sina popcorn, man ba: OMG, there's a legend on the screen! de va så EPIC!! ja älskar Andy Serkis! <3
 
Även då den var så himlars bra var den inte perfekt... det var några saker som jag störde mig lite, tillexempel orcserna såg mycket annnorlunda ut än i LOTR, en liten sak men det var en av de sakerna som störde mig...
 
Jag såg The Hobbit igen i Åbo på fredagen och då var det i 48 FPS (HFR) 3D, det var lite som att det skulle vara i fast forward i början, men det blev mycket bättre och det var jätte vackert. nåja men jag tyckte att filmen var bättre den andra gången jag såg den (Åbo). kanske det var bättre för att jag var med bra sällskap(Pinja, Fia, Tommy), HFR, eller den mycket större screen i åbo. vi hade be bästa platsera i salen! yah im the boss! ;)
 
The Hobbit: an unexpected journey 5/5 
JAG KAN INTE VÄNTA PÅ DEN NÄSTA!!!!! :DDDDDDD:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback