Julklappar!

För nån da sen så var det jul! om ni inte viste det. på julen så får man vanligtvis julklappar! så jag tänkt berätt lite om va ja ha fått!
Jag fick dom 3 nästa bökerna i The Mortal Instrument serien så att jag äntligen kan fortsätta, en smurf till min lila smurfsamling, några presentkort. The Dark Knight trilogy och en gaffel(en väldigt cool gaffel) fick jag av min kompis Fia! sen fick ja å LOTR å dom två tornen (fast att jag nog har alla tre på bluray från förut) som är min favorit av alla tre! men kom igen det där omslaget med Orthanc och Barab-dur (om du inte förstår vad jag talar om så är du dålig! höhö okej inte är du) så coot! och sen ha man fått lite annat också...
jag filma lite från julafton som ja ska laga till någon liten filmsnutt så snart jag får det överfört till datorn. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback