Helg i Nagu

Har varigt i Nagu två helgar i rad... på helgarna ska man ju vila och ha det skönt! Men nej inte för mig, Ja ska nou sprina upp och ner, ner och upp igenom finland. hoho!! 
men nåja för omväxlings skull så to ja lite annorlunda tågrutt där som ja bara behöver åka två tåg iställe för tre. men då blir man strandad i Tammerfors i en timme. men det var jätte fint där så de va kiva att gå runt å se medan man vänta. direkt när ja kom ti Åbo var det och fa å se på The Hobbit igen med mina kaverin (Pinja, Fia, Tommy). De va rouligt! nästa da va de julmarknad, å ja köpt hemlagad senap av Fias mamma till min pappa, visst är jag snäll!
På sönda hände det inte så myky så jag åt plättar! mums!! ;)
 
Desutom måste jag raportera till världen att i min skola så har vi de coolaste namnen på våra servrar! (vi har så nördiga lärare)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback